Subject: FW: Kooskõlastamiseks: Mererohu tee, teed ja tehnovõrgud
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 09:49:05 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/1448-11

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Monday, May 27, 2024 9:42 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamiseks: Mererohu tee, teed ja tehnovõrgud

Tere

Seni kuni torustiku kuuluvuse menetlus käib, saadan Teile
kooskõlastamiseks EHR-i väliselt TL-osa ja VK-osa projektid.

VK-projekteerija hindas veelkord Rohuneeme tee äärset sademeveetorustiku
seisu ja otsustasime uue toruga pikemalt minna, sest vastavalt
kaamerauuringule on Kimsi tee ristmiku piirkonnas oleval torustikul.

PS! Kuidas edeneb KOV-i ja TRAM-i vaheline sademeveetorustiku
kasutusõiguse seadmine? Olen omalt poolt PARI-keskkonda info sisestanud ja
KOV on omalt poolt lubanud ka kiiresti edasi liikuda.

Tänud ette peatse tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee